آموزش زبان انگلیسی مطالب سطح دو
نوشته شده توسط : hossein parto

 هستند.

 

فهرست اسامی و اسامیدریاچه‌ها، رودخانه‌ها، کانال‌ها و دریاهادریاچه‌ها بدون آن هستند.کنار دریاچه اونتاریوری ورز، کانال‌ها و دریاها.رودخانه میسوری (رودخانه) با ساخت کانال پاناما در اقیانوس آرام (اقیانوس آرام)شهرها، شهرها، حومه شهرهابیش‌ترشان بی the. در سیدنی شل یکی از حومه‌های بریستول بود که از نذرستووی یکسره فرار کرد.نکته استثناها در لاهه و برانکس.جاده‌ها، خیابان‌ها و پارک‌هابیش‌ترشان بدون آن هستند.در خیابان بی کر در خیابان بی کر در خیابان بی کر در خیابان برادوی در خیابان Regent's در خیابان Kew در خیابان Kew در خیابان Kew در خیابان Kew بود.خیابان اصلی، خیابان بزرگ غربینکته: ما از این الگو استفاده می‌کنیم.جاده بیرمنگام (= جاده بیرمنگام) نیز از جاده‌های اصلی در شهرها استفاده می‌کنیم.خیابان Edgwareما از the و جاده‌ها استفاده می‌کنیم. عبور از بزرگراه در نیویورک (بزرگراه)استثناها در این مرکز وجود دارند و استرند.پل‌هابیشتر پل‌ها بدون حفاظ هستند. پل وست مینی ستر پل وست مینستر است، اما موارد استثنایی نیز وجود دارد. پل Humber (بر روی پل Humber)امکانات حمل و نقل؛ ساختمان‌های مذهبی، آموزشی و رسمی؛ کاخ‌ها و خانه‌هابیش‌ترشان بدون آن هستند.ایستگاه Paddington (ایستگاه) در Gatwick (فرودگاه) سنت Paul's (کلیسای جامع)در موزه کینگ Edward's (مدرسه) واقع در تالار شهرداری شهر لیدز در پشت کاخ باکینگهام به هانوور.استثناها با استفاده از عبارات و یا یک تعدیل‌کننده اسمی یا اسمی نام دارند. نمازخانه بانو Our در دانشکده علوم آمریکا

 

۱۹ مقالات: A / a و THEPAGE ۲۱۲تئاترها، سینماها، هتل‌ها، گالری‌ها و مراکزبیش‌ترشان کتاب را دارند.در نمایشگاه آپولو (تئاتر) در تیت (تالار) در تیت (گالری) نزدیک مرکز Arndale، Chrysler شکل possessive یک استثنا هستند.تئاتر Majesty's در هتل Bertram'sیادداشتدر آمریکا، مرکز آن بدون مشکل است. نزدیک مرکز راکفلرفروشگاه‌ها و رستوران‌هابیش‌ترشان بدون آن هستند.بعد از خرید Smiths Smiths در Harrods، درست بیرون از Boots که در رستوران Matilda's (رستوران) غذا می‌خوردند،استثناها آن‌هایی هستند که نام شخص را ندارند. فروشگاه لوازم آشپزخانه در رستوران بمبئییادداشتبیشتر اسامی پاتوق the. در مهمانخانه شیر سرخ (مهمانخانه)۱۷۲ پوند در ساعت و غیرهما می‌توانیم از a / a در حالت قیمت، سرعت و غیره استفاده کنیم.سیب‌زمینی کیلویی بیست و پنج پنس است.محدوده سرعت در جاده‌ها هفتاد مایل در ساعت است. راجر shaves دو بار در روز کشته شد.یادداشت روزانه بیشتر رسمی است، به طور مثال هفتاد مایل در ساعت.در عبارات مربوط به ما معمولاً از the استفاده می‌کنیم، اگرچه a / a نیز ممکن است.ماشین شصت میل به گالن تا پیت بنزین می ره.اندازه نقشه سه مایل تا یک اینچ است.ما می‌توانیم از آن برای بیان اینکه چگونه چیزی اندازه‌گیری می‌شود، استفاده کنیم.. ممکنه هر روز قایق اجیر بشهفرش‌ها را به متر مربع می‌فروشند.صفحه ۲۱۳۲۰ Possessives و demonstratives۱۷۳ خلاصهPossessives * ۱۷۴مالکیت خصوصی وجود دارد (من، شما و …) و possessive ضمیر (من، شما …).این کتاب منه. کتاب مال من است.این کلمات یک رابطه را بیان می‌کنند، اغلب این واقعیت که چیزی به کسی تعلق دارد.Demonstratives * ۱۷۵با این حال، این‌ها و این‌ها determiners و pronouns هستند.این برنامه جالب است. جالب است.ما از demonstratives برای اشاره به چیزی در موقعیت استفاده می‌کنیم تا به چیزی اشاره کنیم. این به معنای چیزی نزدیک به سخنگو است. و این یعنی چیزی فراتر از این.۱۷۴ Possessivesملاقات در جلسهجمعه چطوره؟. من فقط توی دفتر خاطراتم می‌گردمدفتر خاطراتت رو داری، سندی؟. فکر کنممن مال خودم رو با خودم ندارممن نمیتونم جمعه بیام ما داریم برای یکی از همسایه‌ها پارتی می‌گیریم. امروز تولدمه.۱ کاربرد اصلیما از Possessives برای بیان یک رابطه استفاده می‌کنیم، اغلب این واقعیت که کسی چیزی دارد یا چیزی متعلق به کسی است. دفترچه خاطرات من دفترچه خاطرات است کهمال من است. شکل مالکیت یک اسم را مقایسه کنید. * ۱۴۶ Luke's در روز تولد neighbour's۲ determiners و pronounsیک determiners (که گاهی " صفات اختصاصی ' نامیده می‌شود) قبل از یک اسم به وجود می‌آیند.من diary را به همسایه our،نه دفتر خاطرات من و نه دفتر خاطرات منیادداشتیک حرف حرف تعیین‌کننده ممکن است بعد از تمام، یا نصف، یا بعد از یک quantifier + از هم باشد. ۱۷۸ نفر از دوستان شما یکی از دوستان ما هستند.

 

صفحه بیست و پنج صفحهب) اگر از متن مشخص باشد که منظورمان همین است، اسم را خارج می‌کنیم. زمانی که این کار را انجام دهیم، از یک pronoun استفاده می‌کنیم. به جای دفترچه خاطرات خود می‌گویم مال من است. من فقط به دفتر روزانه‌ام نگاه می‌کنم. من مال خود را با خودم ندارم.نه، مال من نیست. نه، من مال خودم را ندارم.این کت Harriet's نیست قلب او آبی است. این خودکار مال کیه؟ تو، مگه نه؟یک ضمیر possessive اغلب مکمل یکدیگر است.این دفتر خاطرات مال شماست؟ این دفتر خاطرات برای تو نیست؟نکته: ما می‌توانیم از شکل مالکیت گرا یک اسم بر روی خود استفاده کنیم.این دفترچه خاطرات من نیست - این دفترچه خاطرات من است.اما ما از یک apostrophe با یک مرجع مالکیت گرا استفاده نمی‌کنیم. نه، ما می‌توانیم در پایان یک نامه از شما استفاده کنیم، به طور مثال ارادتمند / صادقانه.۳ فرم

 

Determiners

 

pronouns

 

 

مفرد

Plural

مفرد

Plural

شخص اول

قلم من!

خانه ما!

مال من!

مال ما!

شخص دوم

شماره شما

coats

مال تو

مال تو

شخص سوم

پدرش

رفتارشان،

او …

مال آن‌ها.

 

تصمیمش را گرفته بود.رنگش پریده …

 

مال او …

 

یادداشتمذکر است؛ مونث است؛ و their است.پدرش پدر او بود؛ پدرش پدر او بود.لوک و پدر رالف پدرشان،برای استفاده از او / او، زن و مرد، زنان و چیزهای دیگر، * ۱۸۴ (۳ b).او می‌تواند یک حرف تعریف یا یک pronoun باشد.رو ری بلیط خودش رو داره؟من بلیت خودم را دارم. رو ری رو داره؟آن یک حرف تعریف است، اما یک pronoun نیست.شیر گاهی جوان خود را می‌خورد. آیا ببر (جوان) را می‌خورند؟ آیا ببر آن را می‌خورد؟آن مالکیت گرا است، اما یک شکل کوتاه از آن وجود دارد یا این که دارد.۴. ۴ Possessives با قسمت‌هایی از بدنما معمولاً از یک مالکیت گرا با سره‌ای people's، بازوها، پاها و غیره استفاده می‌کنیم، حتی اگر واضح باشد که چه کسی است.چه اتفاقی افتاده؟ من به پشتم صدمه زدم، نه به پشتش صدمه زدم. هر دو کوهنورد پاهایشان را شکستند.ب-- رای - - ان "همین الان با دست‌هایش تو جیبش بود"یادداشتما می‌توانیم از این الگو که قبلاً به آن اشاره کردیم، استفاده کنیم.فرد Verb نفر عبارت سنگی را بر روی شانه او ضربه زد.. یکی منو هل داد عقبنی گل بازوی 





:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی مطالب سطح دو ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: